Πολιτική Ιδιωτικότητας και Όροι Χρήσης

Η ιστοσελίδα admshop.gr περιλαμβάνει το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας ΑΦΟΙ ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΙ ΑΒΕΕ που εδρεύει στην περιοχή ΑΧΑΡΝΑΙ ΔΕΚΕΛΕΙΑΣ 110 (Ελλάδα) με ΑΦΜ 082707259 και τηλέφωνο 210-2461616.
Η εταιρεία ΑΦΟΙ ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΙ ΑΒΕΕ προσφέρει τη δυνατότητα αγοράς (εκτός καταστήματος) προϊόντων, με την προϋπόθεση της πλήρους αποδοχής των παρόντων όρων και προϋποθέσεων τους οποίους καλείστε να μελετήσετε προσεκτικά.

Στα πλαίσια της άμεσης και αποτελεσματικότερης εξυπηρέτησής σας η εταιρεία παρέχει μια πλήρη γκάμα προϊόντων και ολοκληρωμένες λύσεις για κάθε εφαρμογή μέσω της ιστοσελίδας του ηλεκτρονικού της καταστήματος.

1. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ONLINE ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
Τα προϊόντα παρουσιάζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα με τη χρήση ενός μέρους ή του συνόλου των παρακάτω στοιχείων: Εμπορική Ονομασία, Περιγραφή, Επωνυμία Κατασκευαστή, Φωτογραφία, κτλ ενώ είναι ταξινομημένα σε κατηγορίες για την εύκολη ανεύρεσή τους στον ηλεκτρονικό κατάλογο.

Σε περίπτωση που ο χρήστης επιθυμεί να ενημερωθεί αναλυτικότερα για τα προϊόντα ή για τα ακριβή χαρακτηριστικά τους παρακαλείται να επικοινωνήσει με την εταιρεία μας προκειμένου να καθοδηγηθεί στην αναζήτηση των πληροφοριών που επιθυμεί.
1.1 Υποβολή ηλεκτρονικής παραγγελίας
Η παραγγελία των προϊόντων υποβάλλεται μέσω της συμπλήρωσης και αποστολής της ειδικής Φόρμας Παραγγελίας που υπάρχει στο ηλεκτρονικό κατάστημα “Αποστολή Παραγγελίας”. Η αποστολή παραγγελίας ισοδυναμεί με δήλωση γνώσης και πλήρους και ανεπιφύλακτης αποδοχής από μέρους του πελάτη όλων των Όρων και Προϋποθέσεων Αγορών, καθώς και των λοιπών συμπληρωματικών όρων (αποστολή, πληρωμή, επιστροφές κ.λπ.) που συνδέονται με την παραγγελία.

Η αποστολή της παραγγελίας από τον πελάτη αποτελεί πρόταση για αγορά των παραγγελλόμενων αγαθών και δήλωση αποδοχής όλων των χρεώσεων που περιγράφονται στην παραγγελία.

1.2 Παραλαβή παραγγελίας
Η παραγγελία δεν είναι δεσμευτική για την εταιρεία, πριν ο πελάτης λάβει την
επιβεβαίωση ότι δρομολογήθηκε η προετοιμασία της, όπως περιγράφεται κατωτέρω. Η παραγγελία θεωρείται ληφθείσα από την εταιρεία από την στιγμή που ο πελάτης λάβει σχετική ενημέρωση για την κατάσταση της παραγγελίας.

2. Ολοκλήρωση παραγγελίας
Η παραγγελία θεωρείται δεσμευτική και η πώληση θεωρείται ότι έχει καταρτιστεί και δημιουργεί αξιώσεις των συμβαλλομένων μερών (Πελάτης – Εταιρεία) μόνο με την αποστολή και λήψη του ως άνω ηλεκτρονικού μηνύματος με τίτλο “Έχει αποσταλεί”.
Το ανωτέρω μήνυμα ενημερώνει τον Πελάτη ότι τα προϊόντα της παραγγελίας του έχουν συγκεντρωθεί και έχουν είτε παραδοθεί στη μεταφορική εταιρεία για την αποστολή τους στη διεύθυνση του πελάτη, είτε βρίσκονται στα γραφεία της Εταιρείας προκειμένου ο πελάτης να τα παραλάβει αυτοπροσώπως, ανάλογα με την προτίμησή του.

2.1 Ενημέρωση κατάστασης παραγγελίας
Ο Πελάτης λαμβάνει ενημερώσεις για την κατάσταση της παραγγελίας του μέσω email στην ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας που έχει καταχωρήσει ο ίδιος και, εφόσον είναι εγγεγραμμένος χρήστης της ιστοσελίδας, στην οθόνη του υπολογιστή του σε ειδικό χώρο της ιστοσελίδας.

2.2 Παράδοση παραγγελίας
Εγκατάσταση εταιρείας: Στην περίπτωση που ο Πελάτης επιλέξει κατά την υποβολή της παραγγελίας του, παραλαβή από το κατάστημα της εταιρείας υποχρεούται να παραλάβει την παραγγελία του εντός εφτά ημερών από την παραλαβή της σχετικής ειδοποίησης παραλαβής. Εφόσον ο Πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν εντός εφτά ημερών από τη λήψη της ειδοποίησης προς παραλαβή, η Εταιρεία επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση.

2.3 Αποστολή
Στην περίπτωση που το προϊόν αποστέλλεται στον τόπο που έχει επιλέξει ο Πελάτης, το προϊόν παραδίδεται σε εξωτερικό συνεργάτη – μεταφορέα και ο Πελάτης ενημερώνεται ηλεκτρονικά, ότι το προϊόν του παραδόθηκε στον μεταφορέα. Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται βάσει της παραγγελίας του Πελάτη. Τυχόν λανθασμένη καταχώριση εκ μέρους του Πελάτη και ως εκ τούτου λανθασμένος υπολογισμός εξόδων αποστολής δεν βαρύνει την Εταιρεία, αλλά τον Πελάτη. Σημειώνεται ότι ο Πελάτης μπορεί να επιλέξει τη μεταφορά με δικά του μέσα και έξοδα, ωστόσο, στην περίπτωση αυτή, τα προϊόντα μεταφέρονται με δικό του κίνδυνο.

Χρόνος Παράδοσης:

Ο χρόνος παράδοσης των πωλουμένων προϊόντων και υπηρεσιών προσδιορίζεται στην παραγγελία αναλόγως της διαθεσιμότητας και
επιβεβαιώνεται στην παραλαβή της παραγγελίας εκ μέρους της Εταιρείας.

3. Πολιτική Επιστροφών
Μπορείτε να επιστρέψετε προϊόντα και να ζητήσετε αντικατάστασή τους (υπό την προϋπόθεση ότι υπάρχει διαθέσιμο απόθεμα στο δίκτυό μας) ή επιστροφή των χρημάτων σας, στην περίπτωση κατά την οποία με αποδεδειγμένη υπαιτιότητά μας σας παραδόθηκαν σε ελαττωματική. Για την επιστροφή προϊόντος συνίσταται να προηγηθούν επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών ή μέσω email στην ηλεκτρονική διεύθυνση eshop@adm.net.gr .

4. Δικαίωμα υπαναχώρησης

Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του Ν. 2251/1994 όπως ισχύει:
Σε περίπτωση που η σύμβαση συνάπτεται μεταξύ της Εταιρείας και φυσικού προσώπου-καταναλωτή παρέχεται εκ του νόμου στον καταναλωτή δικαίωμα (αναιτιολόγητης) υπαναχώρησης από την σύμβαση κατά τα παρακάτω ειδικώς οριζόμενα: Έχετε δικαίωμα να ασκήσετε υπαναχώρηση από την αγορά σας από απόσταση βάσει του Ν. 2251/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013), εντός 14 ημερολογιακών ημερών την παραλαβή του προϊόντος. Η εν λόγω υπαναχώρηση ασκείται υποχρεωτικά εγγράφως και κοινοποιείται στην εταιρεία με τους τρόπους που ορίζονται στο άρθρο 6 του παρόντος. Σημειώστε ότι η αξιοποίηση της εν λόγω νομοθετικής πρόνοιας αφορά στην εκ των υστέρων διαπίστωση ότι τα προϊόντα που παραγγείλατε μέσω διαδικτύου δεν ταιριάζουν στις προτιμήσεις σας και δεν επιθυμείτε να τα χρησιμοποιήσετε και όχι στην παροχή του δικαιώματος δοκιμαστικής ή προσωρινής χρήσης του προϊόντος. Η εταιρεία επιφυλάσσεται να αποκρούσει κάθε δικαίωμα υπαναχώρησης εκ μέρους του καταναλωτή το οποίο ασκείται κατά παράβαση του νόμου ή καταχρηστικώς και ιδίως αν αποδεικνύεται ότι το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί εκ μέρους του καταναλωτή. Γι’ αυτό το λόγο το προϊόν δεν θα πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί και θα πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση. Θα πρέπει να βρίσκεται στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.λπ.), η οποία δεν θα πρέπει να έχει σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις.
Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς. Ως πελάτης πρέπει να μεριμνήσετε για την επιστροφή του προϊόντος και να καταβάλλεται τα έξοδα αποστολής, ενώ η εταιρεία μας είναι υποχρεωμένη να σας επιστρέψει εντός 14 ημερολογιακών ημερών το τίμημα που εισέπραξε για την αγορά του. Δεν δικαιούστε υπαναχώρηση (ακόμα και στην
περίπτωση που συμβάλλεσθε ως καταναλωτής) στις περιπτώσεις που η καταβολή του τιμήματος και η παραλαβή των προϊόντων έχουν πραγματοποιηθεί στο φυσικό κατάστημα διότι η πώληση δεν θεωρείται από απόσταση.

Αποστολή: Η αποστολή του προς επιστροφή προϊόντος καθώς τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν τον πελάτη με εξαίρεση την περίπτωση όπου το προϊόν είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε. Η όποια αντικατάσταση/ πίστωση γίνεται μόνο μετά την παραλαβή του προϊόντος στην έδρα μας και αφού διαπιστωθεί μετά τον έλεγχο το βάσιμο της αξίωσης αντικατάστασης ή πίστωσης.

5. Ακύρωση Παραγγελίας
Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική σας παραγγελία και θέλετε να την ακυρώσετε αλλά δε σας έχει αποσταλεί ακόμα μπορείτε να στείλετε email στο eshop@adm.net.gr και ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει.

6. Γενικοί όροι
Οι συμβάσεις μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος διέπονται από το Ευρωπαϊκό και το Ελληνικό Δίκαιο, ιδίως από τα νομοθετήματα που ρυθμίζουν θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο, τις πωλήσεις από απόσταση και την προστασία των καταναλωτών. Ομοίως, η ιστοσελίδα έχει δημιουργηθεί και ελέγχεται από την εταιρεία και η λειτουργία της ιστοσελίδας και η ερμηνεία των όρων χρήσης αυτής διέπονται από το Ελληνικό Δίκαιο. Αν ο Χρήστης επιλέξει να αποκτήσει πρόσβαση στην ιστοσελίδα από άλλη χώρα, έχει την ευθύνη να ακολουθήσει τους Νόμους της χώρας αυτής. Η προστασία που επιφυλάσσουν οι διατάξεις του νόμου περί συμβάσεων συναπτομένων από απόσταση (καταναλωτικές συμβάσεις), επαναλαμβάνεται, ότι εφαρμόζονται στις συναλλαγές μόνο με φυσικά πρόσωπα, τα οποία συναλλάσσονται για λόγους, που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, βιοτεχνική, επιχειρηματική ή ελευθέρια επαγγελματική τους δραστηριότητα. Εάν οποιοδήποτε τμήμα της σύμβασης πώλησης σύμφωνα με τους παρόντες όρους κριθεί άκυρο ή ανεφάρμοστο με δικαστική απόφαση, η υπόλοιπη σύμβαση θα συνεχίσει να ισχύει. Η Εταιρεία δύναται να συνάψει συμφωνία για την ανάθεση των υποχρεώσεών της που απορρέουν από την σύμβαση πώλησης σε τρίτο πρόσωπο (εξωτερικό συνεργάτη). Αντιθέτως, ο Πελάτης δεν δικαιούται να εκχωρήσει ή να μεταβιβάσει τα δικαιώματα ή τις υποχρεώσεις του. Όλες οι κοινοποιήσεις μεταξύ της Εταιρείας και του Πελάτη πρέπει να γίνονται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

7.Προστασία Προσωπικών Δεδομένων
Η προστασία των προσωπικών δεδομένων του Πελάτη διέπεται από τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων 2016/679/ΕΕ και εν γένει το ισχύον εθνικό και ευρωπαϊκό νομοθετικό και κανονιστικό πλαίσιο για την προστασία προσωπικών δεδομένων.

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Δεσμευόμαστε να διαφυλάττουμε τα Προσωπικά σας Δεδομένα. Έχουμε λάβει κατάλληλα οργανωτικά και τεχνικά μέτρα για την ασφάλεια και την προστασία των Δεδομένων σας από κάθε μορφής τυχαία ή αθέμιτη επεξεργασία.
Αποδέκτες των Δεδομένων είναι το απολύτως απαραίτητο προσωπικό της Εταιρείας, το οποίο έχει δεσμευτεί με τήρηση εμπιστευτικότητας και οι συνεργαζόμενες με εμάς επιχειρήσεις, οι οποίες επεξεργάζονται τα Δεδομένα σας ως Εκτελούντες την Επεξεργασία για λογαριασμό μας και σύμφωνα με τις εντολές μας.

Οι Εκτελούντες έχουν συμφωνήσει και δεσμευτεί συμβατικά με την Εταιρεία:
• να λαμβάνουν κατάλληλα μέτρα ασφαλείας,
• να μη στέλνουν σε τρίτους Δεδομένα χωρίς την άδεια της Εταιρείας,
• να τηρούν εχεμύθεια,
• να συμμορφώνονται με το νομικό πλαίσιο για την προστασία των προσωπικών δεδομένων και ιδίως τον Κανονισμό GDPR .

Η με οποιοδήποτε τρόπο επεξεργασία των Δεδομένων σας επιτρέπεται μόνο σε εξουσιοδοτημένα από εμάς πρόσωπα, εργαζόμενους και συνεργάτες μας αποκλειστικά για τους σκοπούς που μας έχετε εξουσιοδοτήσει. Ενδέχεται να μοιραστούμε ή να γνωστοποιήσουμε τα Δεδομένα σας όταν το έχετε ζητήσει εσείς ρητά ή όταν απαιτείται εκ του νομού.
Για περισσότερες πληροφορίες που αφορούν την διαχείριση των προσωπικών σας δεδομένων μπορείτε να απευθύνεστε στον Υπεύθυνο Προστασίας δεδομένων της εταιρείας στην διεύθυνση: Δεκελείας 110 Αχαρναί Αττικής.